سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلینیک روانشناسی

 

کلینیک روانشناسی به مکانی اطلاق می شود که خدمات روانشناسی به صورت تخصصی در آن ارائه می گردد. در بهترین کلینیک های روانشناسی بهترین مشاوران و روانشناسان به صورت مشخص آماده همراهی با کسانی هستند که نیاز به کمک دارند. بهترین مراکز مشاوره همچون کلینیک روانشناسی انتخاب نو خدمات خوب و پر کاریرد روانشناسی را با کمک روانشناسان خود آماده نموده تا با راحت ترین راه ، افراد بتوانند به آن برسند. ایجاد مشاوره تلفنی در این مرکز مشاوره به مراجعی کمک می کند تا کسانی که توانایی مراجعه حضوری ندارند نیز بتوانند برای مشاوره با متخصص در ارتباط باشند.

انواع مشاوره روانشناسی در مرکز مشاوره انتخاب نو

مشاوره کودک : اختلالات کودکان از مهمترین اختلالات روانی محسوب می شود . حساسیت مسائل کودکان باعث شده تا روانشناس کودک برای تشخیص ، پیشگیری و درمان کودکان به صورت تخصصی عمل کند . استفاده از بازی درمانی و وجود اتاق بازی برای کودکان در بهترین مرکز مشاوره امری ضروری می باشد که بهترین مشاور کودک برای درمان کودکان از آن استفاده می کند.

مشاوره ازدواج : یک ازدواج خوب می توانند باعث ایجاد موفقیت افراد در بخش های گوناگون زندگی گردد. مشاوره ازدواج خوب شامل : مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره سکس تراپی ، مشاوره خانواده و مشاوره طلاق می باشد. روانشناس ازدواج تلاش می کند تا با پوشش دادن تمامی بخش های مهم زندگی افراد آنها را در رسیدن به اهداف خود در زندگی یاری دهد. افراد با مراجعه به مشاور ازدواج می توانند از کمک فردی آگاه که همواره در قضاوت بی طرفانه عمل می کند، استفاده نمایند.

مشاوره بالینی : درمان انواع اختلالات روانی با کمک بهترین مشاور روانشناس در مرکز مشاوره انتخاب نو امری ساده به نظر می رسد . افرادی که دچار اختلالات روحی و روانی هستند در بسیاری از موارد یا از آن آگاهی ندارند و گاهی در مقابل درمان از خود مقاومت نشان می دهند . عدم پذیرش بیماری در بیمارانی که نیاز به درمان وسواس دارند بیشتر نمایان است و کسانی که دچار افسردگی می باشند دچار عدم تمایل برای درمان افسردگی خود هستند . بهترین متخصص روانشناس با استفاده از تکنیک های روانشناسی می تواند برای افراد ایجاد آرامشی نماید تا آنها را برای ادامه درمان علاقه مند کند.

روانکاوی : یکی از تخصصی ترین درمان های روانشناسی استفاده از درمان روانکاوی می باشد . این نوع درمان نیاز به روانکاو خوب و صرف زمان برای برسی زندگی فرد می باشد. در جلسات روانکاوی ، روانکاو تلاش می کند تا با آماده ساختن مراجع خود به فرد اجازه بروز احساسات درجا مانده و عنوان ریشه نهفته مشکلات در ذهن را بدهد.

کلینیک روانشناسی انتخاب نو با فراهم آوردن مجموعه ای بی نظیر ، تمامی خدمات روانشناسی را با بهترین متخصصین گرد آوری کرده تا افراد برای نیاز های متفاوت خود نیاز به مراجعه به کلینیک های روانشناسی گوناگون را نداشته باشند.

نویسنده : غزاله البهشتی

تلفن تماس مرکز روانشناسی انتخاب نو: 02122593216