سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زوج درمانی در کلینیک روانشناسی انتخاب نو

 

کلینیک روانشناسی انتخاب نو برای زوج های جوانی که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند بهترین خدمات روانشناسی زوج درمانی را در این مرکز مشاوره جمع آوری کرده است. این کلینیک روانشناسی از بهترین روانشناس زوج درمانی برای کمک به مراجعین خود استفاده می کند تا کسانی که نیاز به همراهی و انتخاب مناسب دارند بتوانند از بهترین روانشناسان استفاده کنند. استفاده از زوج درمانی مرکز مشاوره انتخاب نو باعث می شود تا احتمال طلاق و جدایی در بین افراد کاهش یابد. مرکز مشاوره انتخاب نو می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که بهترین ها را برای زوج درمانی می خواهند.

روانشناس زوج درمانی در کلینیک روانشناسی انتخاب نو با کمک تست های روانشناسی ازدواج مرکز مشاوره انتخاب نو می تواند میزان شباهت ها و تفاوت های بین افراد را ثبت نماید و با توجه به نتیجه این تست های روانشناسی آموزش های لازمی که افراد به آن نیاز دارند را ارائه دهد. یکی از مهمترین مسائلی که بسیار مورد توجه مشاور زوج درمانی می باشد رعایت حریم در روابط است . متخصص روانشناس زوج درمانی به افراد پیشنهاد می کند تا برای برقراری صلح دائمی در زندگی مشترک خود حتما حریم یکدیگر را رعایت نمایند و نحوه برخورد مناسب در زندگی مشترک را با یک روانشناس خوب آموزش ببینند.

در مرکز مشاوره انتخاب نو زوج درمانی در دو مرحله به افراد کمک می کند. ابتدا در جلسات مشاوره با مصاحبه حضوری به افراد کمک می کند تا احساسات خود را بیان کنند و با درک صحیح از خواسته های خود از زندگی مشترک ، نیاز خود را به بهترین شکل و با کمک مشاور زوج درمانی اصلاح کرده و با شریک زندگی خود درمیان گذارند. در این مرحله هر یک از زوجین به صورت جداگانه هدف خود از ازدواج را یاداشت نموده و در جلسه مشاوره به بیان آن می پردازند. دکتر مشاور زوج درمانی به افراد کمک می کند تا خواسته های خود را به شکل مناسب با یکدیگر تطبیق دهند و به نقات مشترک خود را با همسرشان افزایش دهند.

در مرحله بعدی متخصص روانشناس به آموزش افراد می پردازد. شناسایی نقاط حساس زندگی و روشهای مناسب برای درک مسئله و حل آن در ساختن یک زندگی مشترک خوب بسیار با اهمیت می باشد. درک نقاط آسیب پذیر در افراد همچنین می تواند باعث شود تا افراد بدون آسیب زدن به یکدیگر به حل مشکلات بپردازند. همه این ها در کلینیک روانشناس انتخاب نو توسط بهترین مشاوران زوج درمانی آموزش داده می شود. انتخاب بهترین مرکز مشاوره با روانشناسان متعهد برای این آموزشها بسیار با اهمیت می باشد زیرا چنانچه افراد آموزش صحیح و کاملی نبینند احتمال دارد تا آسیب های زیاد و جبران ناپذیری به زندگی مشترکشان وارد شود.

مشاوره خوب در یک مرکز مشاوره تخصصی می تواند در مرحله اول و با برگذاری تست های روانشناسی از وجود اختلالات روانی موجود در روان افراد آگاه شود و چنانچه زوجین تمایل به ساختن زندگی مشترک خود داشته باشند با وجود این اختلالات روانی ، متخصص روانشناس برای درمان مناسب این افراد اقدام نموده و به حل آن به صورت مناسب می پردازد.

نویسنده: غزاله البهشتی