سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره خیانت در مرکز مشاوره

 

مشاوره خیانت یکی از حساس ترین مشاوره در مرکز مشاوره انتخاب نو می باشد که توسط بهترین روانشناسان ارائه می گردد. کسانی که برای مشاوره خیانت به یک مرکز مشاوره مراجعه می کنند معمولا افرادی آسیب دیده هستند که چندین احساس مخرب را به صورت هم زمان تجربه می کنند. متاسفانه در شرایط هجوم فرهنگی امروز در جامعه میزان طلاق ،افزایش چشمگیری داشته و این مسئله باعث به وجود آمدن اسیب های اجتماعی زیادی شده است.

گاهی کسانی که برای مشاوره مراجعه می کنند توانایی جمع بندی ذهنی ندارند. این افراد چنان دچار شک شده اند که نمی دانند چگونه با مسئله به وجود آمده بر خورد نمایند. بسیاری از این افراد در همان ابتدا تصمیم به جدایی و طلاق می گیرند. این افراد توانایی آن را ندارند که با بحرانی که به وجود آمده مقابله کنند و ساده ترین راه را که فرار می باشد بر می گزینند بدون آن که متوجه باشند حتی چنانچه تصمیم به طلاق دارند به خاطر آسیب وارده بهتر است از یک دکتر روانشناس کمک گیرند.

متخصص مشاوره طلاق مراحل مختلفی در جلسه مشاوره برای فردی که خیانت دیده و فردی که خیانت کرده در نظر می گیرند. فرد خیانت دیده باید مراحل تخلیه خشم را طی نمایند. این افراد با کمک روانشناس خوب می توانند تمامی احساسات خود را برون ریزی نمایند . این کار به افراد کمک می کند تا تلاطم روح خود را آرام کرده و به اتفاق افتاده به عنوان یک مشکل قابل برسی و حل نگاه کنند. مشاور خوب ضمن یافتن ریشه ها و دلایل بروز طلاق در این افراد به آنها کمک می کند تا احساس گناهکاری نسبت به خود پیدا نکرده و آسیب کمتری ببینند.

پس از آن که دلایل خیانت مورد برسی قرار گرفت ، روانشناس با توجه به شرایط و روحیه افراد می تواند بستری مناسب برای ایجاد مجدد رابطه بین زوجین را بر قرار نماید. در بسیاری از موارد افرادی که پایه های زندگی زناشویی خود را با عشق و محبت بنا نموده اند قادر هستند تا شروعی مجدد را با کمک دکتر مشاور روانشناس داشته باشند. اما باید توجه کرد فراموش کردن لحظات خوب و پر رنگ شدن لحظات منفی از ویژگی های طبیعی در فردی می باشد که دچار خیانت گشته است.

چنانچه فرد خیانت کرده فردی با پیشینه سلامت تری باشد احتمال آن که متخصص روانشناس بتواند به ترمیم رابطه آنها کمک کند و حس اعتماد را در طرف مقابل ایجاد کند بیشتر است. اما چنانچه فردی که خیانت کرده در زندگی مشترک خود فریب و ریاکاری بسیاری داشته باشد ، ساختن دوباره زندگی مشترک سخت می باشد و حتی احتمال خیانت مجدد وجود دارد. بهترین مشاور خیانت در مرکز مشاوره انتخاب نو تلاش می کند تا بدون هیچ گونه قضاوت شخصی سخنان هر دو طرف را بشنود و به حل بالغانه مشکل بپردازد.

ترس ها و نگرانی ها در بازگشت به زندگی زناشویی برای کسانی که خیانت دیده اند بسیار مشکل است اما چنانچه افراد از راه کار مناسب آن و کمک مشاور استفاده کنند می توانند بر این نگرانی ها فائق آمده و زندگی خود را بازسازی کنند.

نویسنده : غزاله البهشتی  

تلفن تماس پذیرش مشاوره روانشناسی انتخاب نو: 02122593216